פינוי נתיב האבות: "פעולה חתרנית של השמאל"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פינוי נתיב האבות: "פעולה חתרנית של השמאל"

    תנועת אם תרצו הפגינה היום בנתיב האבות נגד מעורבות מדינות זרות בפעילות ארגוני שמאל | אלון שוורצר: "נתיב האבות הוא דוגמה מובהקת לפעילותם החתרנית של ארגונים ישראלים במימון ממשלות זרות"

    טרקטורים בנתיב האבות צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90
    14:22
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת "אם תרצו" בתגובה לפינוי הצפוי בנתיב האבות ועל מעורבות מדינות זרות בפעילות ארגוני שמאל: המאבק על עתידה של ישראל צריך להתנהל בוויכוח פנים ישראלי ולא על ידי חתרנות אנטי ציונית ואנטי דמוקרטית.

    ראש אגף המדיניות בתנועת "אם תרצו" אלון שוורצר, שנוכח בנתיב האבות אמר כי: "נתיב האבות הוא דוגמה מובהקת לפעילותם החתרנית של ארגונים ישראלים אשר במימון ממשלות זרות, הורסים את ההתיישבות הציונית ביהודה ושומרון. קיבלו בשנים האחרונות מעל 18 מיליון ש"ח ממשלות אירופה ומבול העתירות לבג"ץ נגד הישוב הוא אחת התוצאות לכך".

    שוורצר הדגיש כי: "מימון של ממשלות זרות לא מושקע רק בארגונים הפועלים מבפנים להריסת ההתיישבות, אלא גם כולל תמיכה בארגונים התומכים בחרם, בהגנה משפטית על מחבלים, ולפעילות נגד חיילי צה"ל. המאבק על עתידה של ישראל צריך להתנהל בוויכוח פנים ישראלי ולא על ידי חתרנות אנטי ציונית ואנטי דמוקרטית. אנו פונים לממשלת ישראל להעביר באופן מיידי חקיקה שתשים סוף לבחישה הזרה בענייניה הפנימיים של ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות